TBTC

You are here: მთავარი arrow პროგრამები arrow ბიზნესის პროგრამები arrow მარკეტინგ-მენეჯმენტი
მარკეტინგ-მენეჯმენტი ბეჭდვა

   მარკეტინგ-მენეჯმენტის სასერთიფიკატო კურსი 

   პროგრამა მოიცავს: თეორიულ სალექციო კურსს, პრაქტიკულ მასალებს, ამოცანებსა და ქეისებს, ტესტებს. ასევე, მარკეტინგული კვლევისა და ანალიზის სხვადასხვა მეთოდებს. მსმენელები სრულად არიან უზრუნველყოფილნი აუცილებელი სასწავლო და მეთოდური მასალებით. ლექციები მიმდინარეობს ქართულ ენაზე უახლესი ციფრული საპრეზენტაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით.
   
ზოგადი თემატიკა:

  • ბაზრის მიმზიდველობისა და ფირმის კონკურენტუნარიანობის ანალიზი
  • მარკეტინგული ინფორმაციის შეკრება
  • სამომხმარებლო ბაზრების კვლევა
  • ორგანიზებული ბაზრების კვლევა და ადმინისტრირება
  • სტრატეგიული მარკეტინგის დაგეგმარება და ადმინისტრირება
  • ბაზრის სეგმენტირების სტრატეგიები
  • ინოვაციების დამუშავების ორგანიზება
  • საფასო პოლიტიკის მართვა
  • დისტრიბუციის მენეჯმენტი
  • დაწინაურების საბაზრო სტრატეგიები
  • ინტერნეტ-მარკეტინგი 

პროგრამაზე საავტორო და მომიჯნავე უფლებები ეკუთვნის თბილისის ბიზნეს ტრენინგის ცენტრს, მოწმობა #3032, გაცემული 24.03.2008 წ.

პროგრამის ხანგრძლივობა: პროგრამა მიმდინარეობს ოთხი კვირის მანძილზე, სულ 24 ლექცია.

მიზნობრივი ჯგუფები: პროფესიონალი და დამწყები მარკეტოლოგები, სხვადასხვა დონის პრაქტიკოსი მენეჯერები, ასევე მარკეტინგის სფეროში დასაქმების მსურველები.

პროგრამას უძღვება: მარკეტოლოგი, ეკონომიკის დოქტორი მ. შუბითიძე

სწავლის საფასური: 350 ლარი

რეგისტრაციისათვის დაგვიკავშირდით:
ტელეფონი: 36 98 66; 22 45 32
მისამართი: ი. ჭავჭავაძის გამზ. 10, ოფისი 38 (შემოსასვლელი ნაფარეულის ქუჩის მხრიდან)

 

 
< წინა   შემდეგი >